De hectiek binnen Sencity Events - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Damian - WaarBenJij.nu De hectiek binnen Sencity Events - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Damian - WaarBenJij.nu

De hectiek binnen Sencity Events

Door: Damian van Essen

Blijf op de hoogte en volg Damian

18 Mei 2017 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Twee dagen voor het evenement lijkt alles in orde te zijn. We helpen mee met de opbouw. Doen onze inkopen. En zetten de puntjes op de ì. De laatste social media uitingen worden gemaakt en ingepland. We krijgen instructies als het gaat om het draaiboek. Een hoop lokale krantjes en nieuwsbrieven komen langs en bellen voor het event. En ook de sponsor uitingen en de intro video’s zijn gereed.

Op het moment werk ik nauw samen met Ronald (eigenaar) en Ronald (Nederlandse stagiair van NHTV Breda). Op de valreep regel ik bij mijn hotel nog twintig gesponsorde handdoeken voor de artiesten. En zelfs mijn e-mail adres is officieel: damian@possibilize.today. Het belooft een mooi evenement te worden. Ik laat in mijn volgende blog weten hoe het is gegaan!

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Damian

Damian bezoekt gedurende zijn stage London. Waarin hij mee loopt bij een bedrijf dat zich specialiseert in het organiseren van uitzonderlijke evenementen. Het Engelse bedrijf met een Nederlandse eigenaar realiseert namelijk events voor gehandicapten, waar het draait om de totaalbeleving.

Actief sinds 18 April 2017