Mijn tijdelijke terugreis naar Oss - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Damian - WaarBenJij.nu Mijn tijdelijke terugreis naar Oss - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Damian - WaarBenJij.nu

Mijn tijdelijke terugreis naar Oss

Door: Damian van Essen

Blijf op de hoogte en volg Damian

02 Juni 2017 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Dat was hem dan. Na weken te hebben geholpen met de voorbereidingen van het volgende evenement, maakte ik me op voor de tijdelijke terugreis naar Nederland. Ik heb geholpen met het brainstormen en de marketing en communicatie strategie voor het volgende event. Daarna hebben we uitgebreid geëvalueerd hoe het vorige evenement in London was verlopen. Ik heb onwijs veel geleerd op het gebied van het organiseren van mensen, materialen en middelen. Oftewel: vrijetijdsmanagement.

Na een vroege taxi rit vanuit het hotel richting the underground vertrok ik daarvanuit naar het vliegveld: Heathrow. Na een vlotte incheck reisde ik met KLM terug naar Amsterdam. Ik heb een welverdiende vakantie van circa een week in Nederland. Dat is niet vanwege alleen maar het zien van mijn familie en vrienden. Deze week ga ik een contract tekenen bij FC Oss met mijn bedrijf en wat content voorwerken. Verleng ik mijn contract bij NEC Nijmegen. Ontmoet ik het team waar ik mee werk voor mijn bedrijf, want die klussen liepen gewoon door. En maak ik mijn deal met FC Afkicken rond. Wordt vervolgd.

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Damian

Damian bezoekt gedurende zijn stage London. Waarin hij mee loopt bij een bedrijf dat zich specialiseert in het organiseren van uitzonderlijke evenementen. Het Engelse bedrijf met een Nederlandse eigenaar realiseert namelijk events voor gehandicapten, waar het draait om de totaalbeleving.

Actief sinds 18 April 2017